نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراحی ایستگاه راه آهن،فاصله ایستگاه های راه آهن،اطلاعات ایستگاه راه آهن تهران،پارکینگ ایستگاه راه آهن تهران

ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی

چقدر با ایمنی و استانداردهای لازم در یونیت دندانپزشکی آشنا هستید؟

برای خرید یونیت دندانپزشکی توجه به اینکه باید چه نکات ایمنی و استاندارهای در آن رعایت شده باشد شما را  از دردسرهای بعدی خلاص می‌کند. اینکه یک مشاوره مناسب با نیازهایتان دریافت کرده باشید، که در قابیلت‌های یونیت اغراق نکرده باشند، یونیت دندانپزشکی که می‌خرید اصل باشد، مناسب نیازهای شما باشد، استاندارد و ایمنی‌های لازم را داشته باشد، ارائه خدمات پس فروش سریع و به موقع باشد و شرکت فروشنده به تمام اصول و قول‌هایی که به شما موقع خرید داده پایبند باشد و عمل به همه این موارد، برمی‌گردد به اینکه چه شرکتی را برای خرید یونیت دندانپزشکی انتخاب کرده‌اید.

 باید بیش از آنکه روی ویژگی‌های یونیت و ایمنی آن توجه کنید به اینکه از چه کسی یونیت را خریداری می‌کنید دقت کنید. اگر شما فقط از تامین‌کننده مطمئن باشید، به جای شما تمام مسائل را در نظر خواهد گرفت و با خیال راحت می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

اغلب یونیت‌ها دارای ضمانت نامه ۵ ساله هستند، در حالی که صندلی‌های بازسازی شده معمولا دارای ضمانت یک ساله هستند. گاهی اوقات گزینه‌هایی با ضمانت‌های طولانی‌تر نیز در بازار وجود دارد. اما نکته حائز اهمیت، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تداوم کاری آن داشته باشد.

انتخاب تامین کننده مناسب برای خرید یونیت دندانپزشکی

تامین کنندگانی که نماینده یا تکنسین‌های ماهر را جهت پشتیبانی ارائه می‌دهند، معمولا گزینه‌های بهتری برای خرید خواهند بود. همچنین، ارائه به موقع خدمات و دسترسی آسان به قطعات نیز بسیار مهم است. ما شرکت‌های مختلفی را بررسی کردیم تا مجموعه‌ای را پیدا کنیم که غیر از ارائه یک یونیت خوب و حرفه‌ای، خدمات پس از فروش و تامین قطعات خوبی نیز داشته باشند و از میان تمام آنها دیدیم که شرکت سینا گستر پیشرفته چنین خدماتی را بطور حرفه‌ای ارائه می‌دهد بطوری که از کار کردن با آن‌ها لذت خواهید برد.

تصور کنید مشکلی برای یونیت دندانپزشکی شما پیش آمده است، اگر هنگام خرید در انتخاب تامین‌کننده دقت کرده باشید و شرکتی را انتخاب کرده باشید که پشتیبانی به موقع و حرفه‌ای ارائه می‌دهد، قطعاً در کار شما وقفه ایجاد نخواهد شد. همچنین ارائه خدمات به موقع، رضایت بیماران شما را نیز در پی خواهد داشت و نشان می‌دهد شما چقدر برای وقت آن‌ها ارزش قائلید.

 

 با توجه به تحریم‌ها به این نکته حتما دقت کنید که شرکت تامین‌کننده تجهیزات بتواند قطعات یونیت شما را تا مدت‌های طولانی تامین کند تا دچار مشکل نشوید.

 

اهمیت انتخاب یک شرکت مطمئن و حرفه‌ای

برای خرید یونیت دندانپزشکی، تامین کنندگانی را انتخاب کنید که به طور خاص تجهیزات دندانپزشکی را بفروشند. از این طریق می‌توانید خیلی راحت‌تر یونیت دلخواه خود را که با سلیقه و بودجه شما نیز مطابقت دارد، خریداری کنید. به این صورت هم انتخاب‌های بیشتری دارید و هم مشاوره و خدمات حرفه‌ای‌تری دریافت خواهید کرد.

 

استارنداردهای الکتریکی یونیت دندانپزشکی

در هنگام خرید بایستی استانداردها و نکات ایمنی را مد نظر قرار دهید. از لحاظ الکترونیکی، یونیت باید تمامی استانداردهای مورد نظر را رعایت کند. ولتاژ برقی که در یونیت به کار می‌رود نباید از ۲۴ ولت بیشتر باشد و وجود سیستم ارت (اتصال به زمین) در دستگاه ضروری است. به علاوه، یونیت باید دارای سیستم توقف اضطراری نیز باشد تا در مواقع پیش بینی نشده و خارج از کنترل، بتوان بلافاصله دستگاه را خاموش کرد و تا مسیر تمامی ورودی‌ها از جمله آب، هوا و خصوصا برق مسدود شود.

 

یکی دیگر از موارد ایمنی و استاندارد، سیستم توقف هنگام کار با ابزار و تجهیزات دندانپزشکی است؛ بدین صورت که در طول مدت زمانی که دندانپزشک مشغول مداوای بیمار است، صندلی از مدار خارج شود تا امکان هرگونه حرکت ناخواسته‌ای از بین برود و بدین ترتیب ایمنی بیمار و پزشک تامین شود. قبل از خرید یونیت دندانپزشکی، حتما از سالم و استاندارد بودن سیستم لوله‌کشی و ورودی‌های یونیت نیز اطمینان حاصل کنید. مشاورین شرکت سینا گستر پیشرفته می‌توانند در خرید یونیت دندانپزشکی با استاندارهای کامل به شما کمک کنند.

 

الزامات فنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در زیر تعدادی از الزامات فنی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور ارتقا کیفیت یونیت‌های دندانپزشکی تدوین شده است:

1- موقعیت یونیت دندانپزشکی از سه محل کنسول دندانپزشک و دستیار کنترل قابل تنظیم بوده ولی یونیت دندانپزشکی از دو محل کنسول دندانپزشک و دستیار قابل کنترل باشد. کنترل ساکشن تنها از محل کنسول دستیار دندانپزشک صورت می‌گیرد،

2- ساکشن یونیت باید ظرف مدت یک سال موتوریزه شود و ساکشن آبی تنها به عنوان یک آپشن ارائه گردد،

3- روکش صندلی قابل شستشو، ضدعفونی کردن، خشک شدن به موقع و بدون تغییر در ماهیت، کیفیت رنگ و ترجیحا بدون درز و غیرقابل اشتعال باشد،

4- هوای ورودی یونیت دندانپزشکی باید عاری از رطوبت و روغن باشد،

5- قطعات اولیه در تماس با بیمار و دندانپزشک در دستگاه‌های یونیت و صندلی دندانپزشکی می‌بایست دارای تاییدیه کیفی بین‌المللی و یا دارای ضمانت کافی در طول عمر مفید دستگاه یونیت و صندلی دندانپزشکی باشد،

6- استحکام ساختار و تجهیزات دندانپزشکی علاوه بر خوداظهاری سازنده مبنی بر تطابق الزامات اساسی این اداره کل، می‌بایست نتیجه مثبت آزمون‌های کنترل کیفی بررسی نهایی در مراکز معتبر این اداره کل ارائه گردد،

7- ضرورت تضمین عدم برگشت آب به داخل مجاری سیستم اینسترومنت‌ ها بعد از اتمام فعالیت آن‌ها ضروری است،

8- یونیت دندانپزشکی باید قابلیت ارتقا به تازه‌های تکنولوژی روز و الزامات ابلاغی وزارت بهداشت را داشته باشد،

9- مجهز به سیستم تزریق مواد ضدعفونی مجاز بوده و دارای مخزن آب بهداشتی به تمام مجاری آب داخل یونیت و اینسترومنت ‌ها باشد،

10- ضرورت استفاده از سیستم سختی گیر آب، به محل ورودی آب یونیت دندانپزشکی،

11- کراشوار باید از جنسی باشد که در اثر شستشو با مواد شوینده و ضدعفونی کننده ماهیت رنگ و سطح آن غیرقابل تغییر باشد (عدم خوردگی، غیرقابل نفوذ به میکروب و مواد آلاینده) و ترجیحا قابل اتوکلاو باشد.

با توجه به تمامی موارد و بایدها و نبایدهایی که در بالا به آن اشاره کردیم به اهیمت یک انتخاب خوب و مناسب پی می‌بریم. ما این مقاله را به این منظور آماده کردیم که بتواند راهنمای خوبی برای خرید و همینطور استفاده از خدمات شرکت ارائه دهنده باشد. طبق بررسی ها و جستجوهایی که انجام دادیم از میان تمام شرکت‌هایی که می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی به آنها اعتماد کنید با شرکت سینا گستر پیشرفته آشنا شدیم که خدمات خوبی چه از لحاظ پشتیبانی و تامین و تجهیز قطعات ارائه می‌دهد. می‌توانید برای خرید یونیت دندانپزشکی با مشاوران سیناگستر پیشرفته تماس بگیرید و از قیمت یونیت دندانپزشکی هم به این طریق اطلاع حاصل کنید.

 

نویسنده : مدیر
چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

 

 

احتمالا شما تا الان حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. اگر اخبار را در تلویزیون و یا سایر پلتفرم های خبری دنبال می کنید حتما خبر های مربوط به نوسانات قیمتی ارز های دیجیتال را شنیده اید. نوساناتی که در یک روز تا چند صد دلار و یا حتی در مواردی تا چند هزار دلار افزایش قیمت را برای یک ارز دیجیتال به همراه دارند. اما آیا از سودی که در سرمایه گذاری در این ارز ها وجود دارد خبر دارید؟ هدف از عرضه ارز های دیجیتال در ابتدا حذف شدن واسطه ها و از بین رفتن کارمزد های بالا برای انجام تراکنش های مالی و تبدیل ارز ها به یکدیگر بود. هدف بعدی دستیابی به یک ارز جهانی بود. ارزی که با استفاده از آن بتوانید در تمام نقاط دنیا بدون در نظر مرز های جغرافیایی و بدون نیاز به هرگونه تبدیل پول، از ارز خود استفاده کنید. اما یک ویژگی دیگر هم بود که در ابتدا به آن اشاره ای نشد و البته کسی هم بر روی آن حساب نمی کرد. آن ویژگی شگفت انگیز، قابلیت سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال بود. ارز های دیجیتال پس از عرضه خود در ابتدا مشکلات زیادی داشتند و چندین بار سقوط های سنگین داشتند، اما به مرور زمان این مشکلات بر طرف شد و مردم توانستند به این ارز ها اعتماد کنند. پس از این که این ارز ها توانستند اعتماد عموم مردم را به دست آورند، روند بازار عوض شد و تقاضا برای ارز های دیجیتال از میزان عرضه بیشتر شد و به همین دلیل ارزش این ارز ها روز به روز بالاتر رفت. حال این ارز ها به نقطه ای رسیده اند که سرمایه گذاری در آن ها حتی از سرمایه گذاری در بازار های بورس و دلار و... نیز می تواند بسیار سودآور تر باشد.

 

 

چه مقدار سرمایه برای این کار نیاز است؟

برای خرید ارز دیجیتال تقریبا می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید حتی با یک دلار ارز دیجیتال بخرید و از آن استفاده کنید. اما خب طبیعی است که هرچه پول بیشتری در این کار بگذارید، سود های بزرگ تری نیز به دست خواهید آورد. این کاملا بستگی به شما دارد که می خواهید با چه میزان دارایی، سرمایه گذاری خودتان را آغاز کنید. می توانید برای شروع با چند ده و یا چند صد دلار کار خود را آغاز کنید و پس از آن به مرور به سرمایه خود اضافه کنید.

نکته بعدی که باید به شما بگوییم این است که اصلا فرقی ندارد شما در چه کشوری زندگی می کنید. شما در ایران هم می توانید به سادگی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. پس اصلا نگران این دسته از سوالات نباشید.

اما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین نیز مانند هر سرمایه گذاری دیگر ریسک های خودش را دارد. اما ما یک خبر خوب برای شما داریم. بر خلاف سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر که تقریبا خودتان و شانستان هستید و باید خیلی حرفه ای باشید تا بتوانید در آن ها سود کنید، در ارز دیجیتال می توانید بدون هیچ دانش اولیه ای، با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ارز دیجیتال سرمایه گذاری با ریسک پایین انجام دهید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت ارز مورد نظر شما نشان داده شده است. در این نمودار تاریخچه قیمتی ارز ها به دقت نشان داده شده و بر اساس آن ها قیمت روز های آینده ارز پیش بینی می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و تحلیلگران بسیار حرفه ای بازار و همچنین کامپیوتر های قدرتمند انجام می شود و معمولا تا حد قابل قبولی در پیش بینی درست عمل می کنند و می توانند قابل اعتماد باشند. برای مثال در سیگنال خرید و فروش بیت کوین به شما گفته می شود که این ارز در بازه زمانی گذشته چه قیمت هایی را پشت سر گذاشته است و در بازه زمانی پیش رو پیش بینی می شود چه رفتاری از خود نشان دهد. در اطلاعات داده شده به همراه این نمودار ها به شما گفته می شود که ارز مورد نظرتان در یک بازه زمانی مشخص احتمالا چه رفتاری را از خودش نشان می دهد، بر رو چه حدود قیمتی ارز خریداری کنید و بر روی چه قیمتی ارز خود را بفروشید. سیگنال ترید ارزهای دیجیتال فقط به تازه کار ها اختصاص ندارد و حتی سرمایه گذاران حرفه ای از این نمودار ها استفاده می کنند تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را داشته باشند.

 

 

از کجا می توان سیگنال خرید ارز دیجیتال را تهیه کرد؟

سیگنال ارزهای دیجیتال را می توانید در گروه های تلگرامی تهیه کنید. این گروه ها به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل می توانید این اطمینان را داشته باشید که فقط افراد محدودی به این سیگنال ها دسترسی دارند و شما به صورت اختصاصی و خصوصی به این سیگنال ها دسترسی دارید. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر ارز های معروف و پر طرفدار مانند بیت کوین، به شما ارز های تازه کاری که می توانند در عرض کمتر از چند روز سود های بسیار بالا به شما بدهند نیز معرفی می شود. فراموش نکنید که ارز های تازه کار تر به دلیل این که هنوز خوب جای خود را در بازار پیدا نکرده اند می توانند سود های موقتی اما بسیار خوب و بالایی را به شما بدهند. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید از قیمت مناسب در هنگام فروش با خبر شده و در بهترین قیمت ممکن ارز خود را فروخته و سود کنید.

ارز های دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری به نسبت جدید است که هنوز مانند بازار های دیگر مانند بازار بورس اشباع نشده است. به همین دلیل ارز های دیجیتال پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند و قطعا اگر به موقع ارز خود را خریداری کنید اصلا ناامید نشده و می توانید به یک سود بسیار خوب در شروع کار، برای ادامه به خود انگیزه بدهید.


:: برچسب‌ها: سیگنال ترید ارزهای دیجیتال, کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال, سیگنال خرید و فروش بیت کوین, سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال, دریافت سیگنال ارز دیجیتال, سیگنال خرید ارز دیجیتال, کانال تلگرام سیگنال بایننس, گروه سیگنال بایننس, کانال سیگنال ارز دیجیتال, سیگنال بایننس,
نویسنده : مدیر
اجاره ویلا در شهریار

اجاره ویلا در شهریار

 

امروزه همه می دانیم که کمتر کسی پیدا می شود که تمام وقت در ویلای خود زندگی کند. بیشتر افراد فقط در ایام تعطیلات و خاص آن هم به مدت چند روز در ویلای خود زندگی می کنند. شما به راحتی با کمی تفکر و تامل در خرید ویلا می توانید سرمایه خود را تبدیل به یک سرمایه گذاری پول ساز کنید.

اگر به ندرت از ویلای خود استفاده می کنید، می توانید با اجاره ویلا در شهریار، سرمایه خود را به راحتی تبدیل به یک فرصت کنید و از راه خرید ویلا در مناطق خوش آب و هوا همچون شهریار یا ملارد و اجاره ویلا، از سرمایه راکد خود به نحو احسنت استفاده کنید.

اگر کمی باهوش باشید و چشم خود را باز کنید، متوجه می شوید که با اجاره ویلا می توانید به راحتی یک سرمایه بی نقص داشته باشید. این امکان در مناطقی که آینده روشنی در زمینه ی اجاره ویلا دارند، میتواند بسیار ایده آل باشد. در صورت نیاز هم می توانید قیمت اجاره ویلا را بیشتر کرده و مشکل خود را بر طرف کنید و با کمترین سختی، حتی هزینه خرید ویلای خود را با اجاره ویلا  به دست بیاورید.

خرید ویلا یا خانه باغ در مناطقی همچون شهریار می تواند برای شما یک نقطه روشن و درست در حال و آینده باشد.

با این حال بهتر است برای خرید ویلا با افرادی که در این حرفه مجرب هستند مشورت کنید. به این علت که خرید ویلا دارای پیچ و خم هایی است که هر کسی نمی تواند آن را بپیماید.

مشاور املاک فدک آمادگی این را دارد تا شما را در حومه تهران در زمینه خرید ویلا و اجاره ویلا، که یک کار پیچیده و دشوار است کمک کرده و همچنین مشاوره دهد.

شما می توانید با آمدن به وب سایت یا تماس با ما، بیشتر با زمینه کاری ما آشنا شوید. بهتر است بدانید که شهریار به عنوان یکی از ریه های تهران بسیار شناخته شده می باشد.

 

نویسنده : مدیر
راهنمای سرمایه گذاری؛ آیا بیت کوین برای سرمایه گذاری مناسب است؟


اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

 

../../../Downloads/Cons00.jpg

 

ارز دیجیتال چیست؟

 

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

../../../Downloads/Cons02.jpg

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 

ارز بین المللی

 

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 

../../../Downloads/Cons01.jpg

 

مشاور ارز دیجیتال

 

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید. 


:: برچسب‌ها: مشاور ارز دیجیتال, مشاوره بیت کوین, مشاوره استخراج بیت کوین, مشاوره استخراج ارز دیجیتال,
نویسنده : مدیر
چطور با خرید ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنیم

چطور با خرید ارز دیجیتال سرمایه خود را چند برابر کنیم

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

 

به احتمال زیاد تاکنون در اخبار، کانال های خبری و یا پلتفرم های دیگر نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. ارز های دیجیتال در ابتدا فقط قرار بود به عنوان یک نوع ارز رایج مورد استفاده قرار گیرد، اما این ارز های دیجیتال که در صدر آن ها بیت کوین قرار دارد، رفته رفته تغییر کاربری داده و به یک ایزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شدند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با ارز های دیجیتال آشنا کنیم و به شما موارد مورد نیاز برای شروع سرمایه گذاری را نشان دهیم. 

 

ارز های دیجیتال تغییر کاربری دادند

 

ارز های دیجیتال در ابتدا قرار بود فقط نوعی دیگر از پول باشند. نوعی از پول که هیچ حالت فیزیکی از آن وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتال و در وسایل الکترونیک ما وجود دارد. یکی از اهداف همیشگی این ارز های دیجیتال مانند بیت کوین، تبدیل شدن به یک ارز جهانی می باشد. ارز جهانی به این معنا که این ارز را بتوان در تمام نقاط دنیا استفاده کرد و دیگر نیاز نباشد برای رفتن به یک کشور دیگر به دنبال تبدیل پول و خرید ارز دیگری باشید. اگر چنین ارزی به وجود آید دیگر مرز های جغرافیایی نمی توانند مانع تبادلات مالی بشوند و تمام مردم دنیا می توانند بدون هیچ محدودیتی با یکدیگر در هر کجای دنیا تبادل مالی انجام دهند. 

 

البته تمام این ها فقط هدف اولیه بود و پس از مدتی مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و رفته رفته ارز های دیجیتالی مانند بیت کوین، از یک ارز عادی به یک ابزار برای نگهداری سرمایه تبدیل شد. 

 

مردم به زودی دریافتند که می توان از این ارز ها به جهت حفظ ارزش دارایی ها و پس انداز های خود استفاده کنند. سپس مردم به سمت خرید این ارز ها رفتند و این افزایش تقاضا باعث افزایش قیمت ارز ها شد و از این لحظه بود که ماجرای ارز های دیجیتال به کلی دگرگون شد. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

 

سرمایه گذاری

 

ارز های دیجیتالی از جمله بیت کوین، پیش از آن که قیمتشان بالا برود و به چندین هزار دلار برسد اصلا جدی گرفته نمی شدند. اما به محض این که افزایش قیمت ها شکل گرفت مساله به کلی تغییر کرد. این ارز های دیجیتال توسط مردم به خوبی پذیرفته شد و تبدیل به دغدغه ای برای بسیاری از دولت ها شد. جدی گرفته شدن این ارز ها تغییرات مالی زیادی را برای تمام دنیا به همراه داشته است و از مهم ترین تغییرات می توان تبدیل شدن این بازار مالی به یک بازار سرمایه گذاری را نام برد. 

 

سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال مانند سرمایه گذاری در بازار بورس است. اگر شما بازار هدف خود را به خوبی شناسایی کنید و در زمان مناسب سرمایه گذاری خود را انجام دهید می توانید بر روی موج افزایش قیمت سوار شده و در مدت زمان کوتاهی سود قابل قبولی را به دست آورید. از سوی دیگر اما هر سرمایه گذاری ریسک خودش را به همراه دارد. اگر شما در زمان نادرستی سرمایه گذاری خود را انجام دهید، علاوه بر آنکه سود نمی کنید بلکه سرمایه خود را هم از دست می دهید. 

 

شاید به این فکر می کنید که چگونه می توان در بازار پر هیاهو ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و سود به دست آورید. ما به شما می گوییم شما به چه چیزی نیاز دارید، به آموزش ارز دیجیتال. 

 

آموزش ارز دیجیتال

 

اگر به دنبال کسب اطلاعات در مورد ارز های دیجیتال هستید کار خیلی دشواری را پیش رو ندارید. تنها کاری که لازم است انجام دهید یک جست و جوی ساده در سطح اینترنت است و سپس می توانید به مقالات بسیاری دست پیدا کنید که به طور کاملا رایگان برای شما قرار داده شده است. اما باید یک نکته را بدانید، هیچ چیز بی دلیل رایگان نیست. تمام مطالبی که در اینترنت قرار دارند فقط می توانند به شما نکات اولیه و سطحی را بگویند و شما را با کلیت ماجرا آشنا کنند. اما این مقالات یک مشکل دارند و آن هم این است که این مقالات صرفا به شما تئوری را خواهند گفت و هیچ نمونه عملی و کاربردی را به شما نخواهند گفت. علاوه بر آن در هیچ مقاله ای ترفند های مهم را به شما نمی گویند. 

 

اگر شما به طور جدی تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید به بازار ارز های دیجیتال وارد شوید نیاز به آموزشی فراتر از مقالات عمومی دارید، شما نیاز به دوره آموزش ارز دیجیتال دارید. در این گونه دوره ها که با نام دوره آموزشی بیت کوین نیز شناخته می شوند به شما آموزش های عملی و کاملا کاربردی داده می شود و علاوه بر آن، ترفند های مورد نیاز را نیز دریافت خواهید کرد. با این آموزش ها می توانید مانند حرفه ای ها به این کسب و کار وارد شوید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

 

تحریم!

 

احتمالا دیگر با این نام آشنایی کامل دارید. ایران یکی از کشور هایی است که تحت تحریم های بسیار گسترده و شدید قرار دارد. یکی از موضوعات اصلی این تحریم ها بخش مربوط به تبادلات مالی می باشد. 

 

درست است که گفته شد ارز های دیجیتال جهانی هستند و در تمام نقاط دنیا قابل استفاده هستند. اما برای استفاده از آن ها در ایران نیاز به یکسری ترفند ها برای دور زدن تحریم ها دارید. بسیاری از سایت های ارائه دهنده ارز دیجیتال به اجبار مجبور هستند تا به کاربرانی که از ایران می خواهند فعالیتی انجام دهند خدمتی را ارائه ندهند. 

 

اما مانند هر محدودیت دیگری، گذشتن از این محدودیت هم ممکن است. برای این کار شما نیاز دارید تا دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بگذرانید تا بتوانید بدون مشکل به خرید و فروش این ارز ها در ایران بپردازید. 

 

فراموش نکنید که اگر این ترفند ها را به نشناسید و به درستی از آن ها استفاده نکنید ممکن است به راحتی تمام سرمایه شما بلاک شده و از دست برود. 

 

در نتیجه حداقل در ایران برای این که بتوانید در این بازار سرمایه گذاری کنید نیاز به دوره آموزشی ارزهای دیجیتال دارید. 

 

دوره های آموزشی ارز دیجیتال به شما تمام مواردی را که برای شروع سرمایه گذاری موفق نیاز دارید را می گویند. 

 

فراموش نکنید سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال نیز مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری سود و ضرر های مخصوص به خودش را دارد. اما دانستن نکات و ترفند های موجود می تواند شما را از بسیاری از افراد دیگر جلو بیاندازد. شما با گذراندن آموزش های لازم می توانید زمان مناسب جهت سرمایه گذاری را شناسایی کرده و سرمایه خود را افزایش دهید. 


:: برچسب‌ها: دوره آموزشی ارزهای دیجیتال, دوره آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال, دوره آموزشی بیت کوین, دوره آموزشی ارز دیجیتال, کلاس آموزش ارز دیجیتال, دوره های آموزشی ارز دیجیتال, دوره ارز دیجیتال, آموزش بیت کوین, کلاس آموزش بیت کوین, کلاس آموزش ارز دیجیتال,
نویسنده : مدیر