نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





طراحی ایستگاه راه آهن،فاصله ایستگاه های راه آهن،اطلاعات ایستگاه راه آهن تهران،پارکینگ ایستگاه راه آهن تهران

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

فلزیاب تصویری چه ویژگی هایی دارد؟

 

 

فلزیاب تصویری

فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به فلزیاب تصویری و فلزیاب ساده دسته بندی نمود که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. اما نکته اینجاست که کدام یک از فلزیاب ها مناسب خواهند بود؟ در پاسخ به این سوال باید گفت فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین 4 الی 8 اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند که در این مدل ها تنها یک دسته و یک صفحه نمایشگر و همچنین یک مدار الکتریکی که بر روی آن مغناطیس جریان دارد به شما تحویل داده خواهد شد و با نصب کردن این موارد بر روی میله و دسته می توانید از آن استفاده نمایید.

 

ویژگی های فلزیاب تصویری

بسیاری این سوال را دارند که فلزیاب تصویری چه تفاوت هایی با فلزیاب های دستی و معمولی دارند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. باید توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. استفاده کردن از فلزیاب تصویری نیاز به علم خاصی نداشته و تنها با چرخاندن آن در محل مورد نظر می توانید محل فلز را بیابید. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید. استفاده کردن از این نوع فلزیاب ها به همین دلیل بسیار مورد توجه قرار می گیرد.

دستگاه طلایاب چه ویژگی ها و کاربرد هایی دارد؟

 

دستگاه طلایاب را می توان از جمله مهمترین ابزارآلاتی دانست که بسیاری از آن استفاده می کنند. چرا که دستگاه های طلایاب مزایای بسیاری داشته و به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد مورد توجه بسیاری قرار گرفته اند. توجه کنید که استفاده کردن از دستگاه های طلایاب ساده بوده و تنها کافی است آن را در دست داشته باشید. همانطورکه از نام آن پیداست این دستگاه به جهت یافتن و کشف طلا مورد استفاده قرار می گیرد و این توانایی را دارد که بتواند کوچکترین طلا را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز می توان آن را با دقت ترین دستگاه در تشخیص این مورد دانست. چرا که برخی مدل های پیشرفته دستگاه طلایاب می تواند محل دقیق و همچنین اندازه دقیق طلا را مجسم نموده و به شما اعلام نماید. این دستگاه ها در انواع اندازه های مختلف و همچنین مدل های متفاوتی عرضه شده اند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که این دستگاه در زمانی که آن را خریداری می کنید به صورت جدا از هم خواهد بود و پس از باز کردن آن باید تمامی قطعات را به یکدیگر متصل نمایید. دفترچه راهنمای دستگاه می تواند شما را در این مسیر کمک نماید که حتما آن را به صورت صحیح وصل نمایید. چرا که کوچکترین اشتباه می تواند سبب اختلال در عملکرد طلایاب شود.

دستگاه طلایاب ویژگی های بسیاری دارد که آن را برای استفاده با ارزش تر می کند. از جمله مهمترین ویژگی های آن می توان به کم وزن بودن آن اشاره نمود. البته با اینکه نمی توان وزن دقیقی برای این دستگاه به دلیل تنوع مدلی آن در نظر گرفت اما در حالت کلی باید گفت که دستگاه طلایاب وزن ایده آلی داشته و به راحتی امکان حمل آن وجود دارد. به همین دلیل نیز توانسته نظر بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. یکی دیگر از ویژگی های مدل های پیشرفته تر دستگاه های فلزیاب را می توان تشخیص محل دقیق طلا دانست. به گونه ای که می تواند بدون یک سانتی متر اشتباه محل دقیق آن را مشخص نماید. چرا که گرفتن فرکانس در دستگاه های پیشرفته با سایر دستگاه ها بسیار متفاوت بوده و می تواند به خوبی محل دقیق فرکانس را تشخیص دهد. به همین دلیل نیز از دستگاه طلایاب در مراکز متعددی استفاده می شود. البته مهمترین استفاده این دستگاه دولتی خواهد بود. چرا که از آن جهت کشف معادن طلا در مناطق مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که بی شک می تواند بهترین و کم هزینه ترین راه باشد. اما بسیاری این دستگاه را جهت دفینه یابی استفاده می نمایند و طلایاب در این مسیر کمک بسزایی برای بسیاری از این افراد داشته است. توجه داشته باشید که با خرید دستگاه طلایاب می توانید کوچکترین فلزی که جنس آن از طلا باشد را تشخیص دهید. البته خرید آن می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. قابلیت استفاده از آن در خانه نیز وجود داشته و می توانید طلای گم شده خود را به سادگی بیابید.

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با شرکت فلزیاب تیوا تماس حاصل فرمایید.

09126931900

09123930991

https://metaldetectortiwa.ir/

 

نویسنده : مدیر
ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99

ثبت نام دانشگاه های غیر انتفاعی 98 - 99 : دانشگاه های غیر انتفاعی جزو دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت کنید .

  دانشگاه های غیر انتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که برای ثبت نام در آنها باید هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه ثابت و متغیر پرداخت کنید . اما طبق شهریه هایی که در جریان هستیم ؛ شهریه دانشگاه های غیر انتفاعی خیلی زیاد نباشد و تقریبا قابل قبول است . توجه داشته باشید که امکانات آموزشی دانشگاه های غیر انتفاعی در سطح نسبتا خوبی است . هر چند که نسبت به نوع و قدمت مرکز آموزشی امکانات آن نیز متفاوت است . معمولا در دانشگاه های غیرانتفاعی در صورت داشتن خوابگاه به صورت خودگردان است . توجه : مدرک فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات است و در تمام مراکز کشور معتبر است .

دانشگاه های برتر غیرانتفاعی در سال 98 - 99

از جمله دانشگاه های برتر غیرانتفاعی شامل دانشگاه سوره، دماوند، پارس، اصفهان، شیراز، جهاد کرمانشاه و … که می توانیم برای شما دوستان عزیز ذکر نماییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ..

ثبت نام کاردانی به کارشناسی غیرانتفاعی 98 - 99

پیش بینی می شود ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی در مقطع کارشناسی ناپیوسته و یا همان کاردانی به کارشناسی برای ورودی ترم بهمن از 16 اسفند 98 آغاز و تا 23 اسفند ادامه داشته باشد . . متقاضیان می توانند جهت ثبت نام بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام اقدام و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید ...

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98-99

طبق آمارها متقاضیان ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی در سال های گذشته رو به افزایش است و یکی از دلایل اصلی افزایش متقاضیان ورود به دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در این دانشگاه ها بصورت بدون کنکور و تنها براساس سوابق تحصیلی است .

دانشگاه غیرانتفاعی ، شهریه ، پذیرش و اعتبار مدرک در سال 98

توجه داشته باشید که حتی اگر در کنکور سراسری ثبت نام نکرده نباشید و یا در جلسه کنکور حضور نداشته باشید نیز براساس سوابق تحصیلی می توانید وارد دانشگاه شوید . این شیوه پذیرش برای خیلی از داوطلبان که زمان و یا حوصله کافی برای مطالعه دورس امتحانی و ثبت نام کنکور سراسری را ندارند بسیار مناسب خواهد بود . بهتر است بدانید که در مدرک فارغ التحصیلی شما این مسئله درج نخواهد شد که داوطلب مدرک خود را به صورت بدون کنکور دریافت نموده است . از دیگر مزایای خیلی خوب دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرش دانشجو در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه بصورت بدون کنکور است .  

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 98 - 99

همانطور که در ابتدای این مطلب آماده است دانشگاه های غیرانتفاعی در دو نوبت مهر و بهمن دانشجو می پذیرند . که برای ثبت نام ترم مهرماه باید همزمان با انتخاب رشته سراسری از میان لیست رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی موجود در دفترچه انتخاب رشته سراسری کد رشته محل های مورد نظر را انتخاب نمایید که حداکثر تا 150 انتخاب می توانید داشته باشید . پیش بینی می شود انتخاب رشته سراسری 99 همچون سال های اخیر در نیمه دوم مرداد باشد که داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه های غیر انتفاعی برای ورودی بهمن 99 ماه باید در تاریخ مقرر شده از سوی این دانشگاه و از طریق سایت سازمان سنجش برای تکمیل ظرفیت دانشگاه غیر انتفاعی ثبت نام نمایند. که معمولا از آبان ماه تا دی ماه ادامه خواهد داشت.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 98 - 99

تکمیل ظرفیت بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی 97

توجه داشته باشید که در پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی مطابقت رشته انتخابی با عنوان مدرک تحصیلی شما ملاک نیست و تنها تاثیر سوابق تحصیلی در رشته های غیر مرتبط کمتر است .   تمامی داوطلبان شرکت کننده در دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی برای سال تحصیلی 98-99 باید گواهی مقطع پیش دانشگاهی و یا دیپلم خود را حداکثر تا پایان شهریور 98 دریافت نمایند. البته قابل ذکر است که دارندگان مدرک دیپلم فنی تنها مجاز به انتخاب کدرشته محل های دوره کاردانی می باشند. همچنین دارندگان مدرک کاردانی در رشته های با طرح نیروی انسانی می بایست تا پایان شهریور 98 طرح خود را به پایان برسانند, تا بتوانند در مهرماه در کلاس های بدون کنکور غیر انتفاعی شرکت نمایند.   مشاوره تحصیلی مرکز مشاور گروپ شما می توانید در صورت داشتن هرگونه پرسشی در رابطه با لیست رشته ها, مدارک و شرایط مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های غیر انتفاعی, پیام نور, علمی کاربردی و نحوه ثبت نام در این رشته ها و یا سوالات خود را در رابطه با ثبت نام کنکور سراسری 99 از طریق شماره گیری 9099071614 و 9092301613 با تلفن ثابت و بدون کدگیری از مشاوران مجرب مرکز مشاور گروپ بپرسید و پاسخ مورد نظرتان را دریافت نمایید.

نویسنده : مدیر
رزومه دکتر سید مازیار میر

رزومه دکتر سید مازیار میر

رزومه دکتر سید مازیار میر

 

رزومه دکتر سید مازیار میر

رزومه دکتر سید مازیار میر

 

رزومه دکتر  سید مازیارمیر که یکی از  کارافرینان  برتر با متد تدریسی کاملا منحصر به فرد و رضایت حداکثری در کارگاه ها و کلاسهای خود با بهره

گیری از جدیدترین الگوهای آموزشی دانشگاه های اروپایی و ایالات متحده آمریکا توانسته است سبک جدید با عنوان

را ابداع نماید که بسیار در سرتاسر کشور مورد توجه قرار گرفته است اوطی ۳ دهه فعالیت اموزشی بصورت مستقیموغیر مستقیم بیش از

دومیلیون سیصد هزار نفر را در سرتاسر کشور مورد آموزش قرار داده وبیش از یک صد هزار نفر را بیمه تامین اجتماعی نموده اند که در نوع خود

کم نظیر است مشاوره و عقد بیش از ۵۳۵۳ قرار داد داخلی و خارجی نمونه ای از توانمندی های ایشان است.

#آموزش_بدون_پاورپوینت

 

رزومه دکتر سید مازیار میر

رزومه دکتر سید مازیار میر

 

او همچنین دوره هایمتعدد MBA و DBA را همراه با کارگاه های فروش و بازاریابی در  مجتمع فنی علوی و آکادمی بین المللی مذاکره و زبان بدن

ایران  و موسسه اموزش عالی فن آوران جکیم و همچنین مدرسه کسب و کار مذاکره و زبان بدن ایران و موسسه مطالعات دانش خاورمیانه  و

موسسه راه کار خدمت و همچنین مدرسه بازرگانی تهران و سایر موسسات آموزشی معتبر و حرفه ای مختلف برگزار می کند. در ادامه برخی از

سوابق اجرایی ایشان ارائه می گردد .

 

 

رزومه دکتر سید مازیار میر

رزومه دکتر سید مازیار میر

 

سید مازیار میر متاهل ۱۳۵۰ و پژوهشگر پسادکتری

www.mazyarmir.com

info@mazyarmir.com

  • سوابق
  • کاردانی حقوق
  • کارشناس مدیریت بازرگانی
  • کارشناس ارشد بازرگانی
  • مربی کارآفرینی
  • دکترای مدیریت و رهبری
  • مشاور ارشد دبیر کل جبهه پیروان ولایت مطلقه فقیه
  • مدرس و مشاور اسبق شرکت کارکنان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری
  •   مشاور ارشد و مدرس اسبق مجمع عالی نخبگان
  •   عضو هیات علمی و مشاور و مدرس اسبق کانون مدیریت و مهندسی ایران
  • مدرس و مشاور اسبق شرکت کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
  •   مدرس و مشاور اصناف و انجمنهای مختلف
  •  مدرس اسبق مرکز آموزش اطاق بازرگانی
  •   مدرس و مشاور اصحاب رسانه های کشور
  • مشاور ارشد بنیاد رشد و توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی
  • مدرس و مشاور بزرگترین شرکت های داروسازی کشور
  • مدرس شرکت داروسازی باریج اسانس کلیه نمایندگان سراسر کشور
  •   مدرس نمایندگان فروش شرکت داروسازیگیاهی گل دارو
  •   مدرس و مشاور نمایندگان فروش شرکت داروسازی سینا فرآور
  • مدرس تخصصی هلدینگها و شرکتهای لیزینگ خودرو کشور
  • مدرس شرکت گاز منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی
  •  مدرس فاز های مختلف منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی
  •   مدرس سازمان خصوصی سازی
  • مدرس مدیریت سبز سازمان حفاظت محیط زیست
  • مدرس مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور
  • مشاور و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در سه دوره انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی و شورای شهر و انجمن های صنفی و ….
  • مشاور خانه حقوق تخصصی برند ایران
  • مشاور شرکت فراسوی کار و خدمت
  •  مشاور مجتمع فنی علوی
  • مشاور شرکت های بزرگ در مرکز و شهرستانها
  • مشاور شرکت های متعدد تولیدی خدماتی و بازرگانی
  •    مشاور و مدرس موسسه مطالعاتی مدیریت دانش خاورمیانه
  •    کارآفرین برتر سال ۱۳۹۲
  •   مدرس دوره های کاربردی مرکز گسترش انفورماتیک (مگفا)
  •  مدرس دوره های کاربردی سازمان هلال احمر
  •   مدرس دوره های کاربردی مجتمع آموزش عالی فن آوران حکیم
  • مدرس دوره های کوتاه مدت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران
  •     مدرس دوره های کوتاه مدت مرکز آموزش پارس جنوبی مناطق گاز و فازهای ۲۲ گانه
  • مدرس دوره های کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی
  • مدرس بیش از ۴۰۰ تن مدیران بازریابی و فروش شرکتهای دارویی کشور
  • مدرس هلدینگ های خودرویی کشور
  • مدرس کارکنان و مدیران دانشگاه صنعتی شریف
  • مدرس شرکت باریج اسانس بزرگترین شرکت تولید کننده داروهای گیاهی در کشور و خاورمیانه
  • مدرس مدیران شرکت های نساجی و همکاری با انجمن نساجی
  • مدرس مدیران ارشد بازاریابی شرکت پنبه ریز در کشور
  • مدرس انجمن های ورزشی استانی
  • مدرس انجمن های صنعتی و تولیدی و خدماتی کشور

 

عضویتهای مجامع بین المللی:

  •  عضو مدیران برتر اتحادیه اروپا
  • عضو انجمن بازاریابی برند و تبلیغات اتحادیه اروپا
  • زمینه های توانمندی
  •   بازاریابی سیاسی political marketing
  • تبلیغات اثر بخش سیاسی و تجاری
  • طراح برنامه های سوشیال مدیاها بصورت حرفه ای در انتخابات
  • آموزش حلقه آتش برای کاندیداهای انتخابات

 

مدرس و مشاور عالی و تخصصی تیمهای استارتاپی :

 

مشاور و مدرس تیم فراسوی کار و خدمت تولید بدون کارگر

مشاور و مدرس تیم استارتاپی امداد نیرو گستر

مشاور و مدرس تیم کلینیک کسب و کار

مشاور و مدرس استارت آپ استودیو سروش پرداز

مشاور و مدرس تیم کلینیک کسب و کار قبضه

مشاور و مدرس تیم  دویو، هرکاری بخوای میکنه

مشاور و مدرس تیم استارتاپی کار بیست

مشاور و مدرس تیم استارت تاپ HI STATES اولین اسنپ املاک و مستقلات کشور

مشاور و مدرس تیم مدرسه هوشمند سروش قدرتمندترین سامانه جامع هوشمندسازی مدارس ایران

مشاور و مدرس تیم استارتاپی نیازه نیازمندیها

مشاور و مدرس تیم استارتاپی shilaan

مشاور و مدرس تیم استارتاپی  اکسیر کسب و کار

مشاور و مدرس تیم ۳۹tomani

مشاور و مدرس تیم speed سامانه هوشمند توزیع و پخش

مشاور و مدرس تیم استارتاپی کافه استایل

مشاور و مدرس تیم استارتاپی chekhabar

مشاور و مدرس تیم استارتاپی چاپیمو

مشاور و مدرس تیم استارتاپی fishapp

مشاور و مدرس تیم استارتاپی مک وب

 

عناوین مورد تدریس و تجربیات مرتبط:

  • الگوهای رهبران موفق جهان
  • مدیریت و رهبری پیشرفته
  • اصول رهبری نوین
  • تفکر تحلیلی
  • مدیریت و رهبری مثبت گرا
  • تحلیل رفتار مشتری
  • مدیریت رفتار سازمانی برای مدیران غیر منابع انسانی
  • مهارتهای مدیریت و رهبری
  • اصول و فنون استخدام و مصاحبه های تخصصی شغلی از سال۱۳۷۶
  • بازارایابی و فروش در صنعت املاک و مستغلات
  • بازاریابی و فروش در صنعت دارویی کشور
  • بازاریابی و فروش در صنعت پوشاک
  • فنون حرفه ای اداره جلسات از سال ۱۳۷۶ لغایت تاکنون
  • اصول و فنون سخنرانی حرفه ای و افزایش تاثیر گذاری
  • اصول پیشرفته ارتباطات موثر
  • اصول حرفه ایی آشنایی با مدلهای شخصیت شناسی برای فروشندگان برتر
  • اصول و فنون مذاکره بارویکرد شخصیت شناسی وذهنیت سازی
  • اصول مذاکرات حرفه ای برای فروشندگان برترمجتمع های چند منظوره
  • اصول ارتباطات موثر برای مدیران دفاتر و کارمندان فروش
  • مذاکره و زبان بدن با رویکرد قروش موثر
  • مدیریت و رهبری ویژه نامزدهای انتخاباتی
  • اصول پیشرفته ارتباط تلفنی
  • مهارتهای مدیرت و رهبری
  • اموزش اصول حرفه ای body language و رفتار شناسی
  • استراتژی ها و تکنیک های بزرگترین مدیران جهان
  • شخصیت شناسی و زبان بدن حرفه ای
  • آیین سخنرانی و زبان بدن برای روحانیون و مداحان اهل بیت
  • آیین سخنرانی و سخنوری برای کمیته امداد امام خمینی
  • آیین سخنرانی و سخنوری برای کارکنان معاونت راهبردی ریاست جمهوری
  • سخنرانی موثر و تکنیکهای پیشرفته زبان بدن
  • فن بیان و اصول حرفه ای سخنرانی و اصول علمی ارتباطات غیر کلامی
  • دوره جامع اصول و فنون مذاکره و ارتباط موثر با نگرش بازاریابی و فروش
  • مذاکره و زبان بدن برای مدیران ارشد فروش
  • ارتباطات فن بیان و زبان بدن
  • مهندسی قراردادها و مدیریت و مشاوره کسب و کار
  • فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری و زبان بدن جهاد دانشگاهی زنجان
  • فنون پیشرفته اداره جلسات ویژه شرکتهای خصوصی از سال ۱۳۷۶
  • فنون پیشرفته اداره جلسات منطقه ویژه اقتصادی عسلویه شرکت گاز
  • فنون پیشرفته اداره جلسات منطقه ویژه اقتصادی عسلویه فازهای مختلف
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران ارشد بانک رفاه کارگران
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران ارشد هلدینگهای برتر خودرویی کشور
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران ارشد شرکت امداد نیروگستر
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران و کارکنان مرکز توسعه علوم
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای نمایندگی شرکتهای بزرگ بیمه ای سراسر کشور ….
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران و اعضاء هیئت مدیره شرکت فراسوی کار و خدمت
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران و اعضاء خیریه های بزرگ کشور
  • فنون پیشرفته اداره جلسات برای مدیران ارشد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران
  • فنون پیشرفته اداره جلسات ویژه مدیران اصناف و تشکلهای گوناگون کارگری و کارفرمایی
  • مدیریت ورهبری نوین ویژه مدیران ارشد صنایع نساجی کشور
  • مدیریت منابع انسانی و تحلیل عملکرد شرکتهای برتر جهان برای مدیران ارشد سازمان خصوصی سازی
  • مدیریت منابع انسانی و تحلیل عملکرد شرکتهای برتر جهان برای مدیران شرکتهای خصوصی
  • مدیریت منابع انسانی و تحلیل عملکردها موسسه راهبری دانش پژوهان و مدرسان
  • مدیریت ورهبری پیشرفته ورزشی دانشگاه تهران
  • مدیریت و رهبری پیشرفته ورزشی انجمن پرورش اندام استانهای مختلف کشور
  • مدیریت زمان دانشگاههای متعدد و مراکز آموزشی و شرکتهای مختلف کشور
  • آیین سخنرانی برای کارکنان آموزش وپرورش
  • اصول حرفه ای سخنرانی و تکنیکهای زبان بدن ویژه مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اصول و فنون حرفه ای سخنرانی و تکنیکهای پیشرفته زبان بدن شرکت مس سرچشمه
  • اصول حرفه ای سخنرانی و تکنیکهای جدیدتاثیرگذاری و زبان بدن اصفهان
  • اصول حرفه ای مذاکره و زبان بدن مدیران ارشد بانک کشاورزی کل کشور
  • اصول و فنون پیشرفته سخنرانی و زبان بدن انجمن مازنیها تهران
  • اصول و فنون سخنرانی و زبان بدن کانون مدیریت و مهندسی ایران
  • افزایش فروش و ذهنیت سازی برای فروشندگان دانشگاه تهران
  • اصول حرفه ای کمپینهای تبلیغاتی در انتخابات
  • قانون کار و تامین اجتماعی بهمراه آخرین بخشنامه حقوق دستمزدبرای کارافرینان
  • اصول و فنون سخنرانی در دانشکده پرستاری دانشگاه تهران
  • اصول و فنون پیشرفته اداره جلسات مجتمع فنی علوی ایران
  • اصول و فنون پیشرفته اداره جلسات بنیاد توسعه اسلامی
  • اصول و فنون پیشرفته مرکز توسعه علوم و آموزش
  • سوابق تالیف و در دست تالیف :

 

  • فن دفاع حرفه ای برای کارفرمایان و پیمانکاران
  • چگونه در بیست دقیقه مهمترین زبان دنیا را فرا بگیرید.
  • کسب و کار با دل و جان
  • تشخیص دروغ در یک دقیقه
  • فن دفاع حرفه ای برای وکلا
  • فن دفاع حرفه ای برای پیمانکاران و کارفرمایان
  • مذاکره با نگاهی به زبان بدن
  • استیو جابز جابز مردی با دستهایی رو به آسمان
  • خلاصه ای مدیریت منابع انسانی
  • تالیف و ترجمه مقالات:
  • قوانین نوین رهبری – ارتباطات موثر – بازاریابی سیاسی و …
  • نویسنده مقالات متعدد در روزنامه ها و مجلات
  • مقالات حرفه ای متعدد پیرامون آیین سخنرانی حرفه ای
  • مقالات تخصصی پیرامون افزایش ضریب نفوذ تکنیکهای حل مسئله و خلاقیت
  • مقالات تخصصی مدیریت تحول مدیرت زمان مدیریت تعارض و مدیریت بحران و مدیریت و رهبری
  • مشاور و نویسنده هفته نامه نقش نو
  • مشاور و نویسنده هفته نامه صبح ایرانیان
  • روزنامه مزایده و مناقصه
  • روزنامه اسیا
  • روزنامه فرصت امروز
  • روزنامه نگاه کویر
  • روزنامه اصفهان امروز
  • ماهنامه آرامش
  • ماهنامه زیبایی
  • ماهنامه کدبانو
  • ماهنامه موفقیت و شادکامی
  • دوهفته نامه بدنسازی نور
  • دوهفته نامه کار و عمل
  • ماهنامه وقت اضافه
  • عناوین طرح های تحقیقاتی و سابقه عضویت و همکاری با مراکز پژوهشی و انجمن های علمی
  • عنوان طرح :

خانه ی کسب و کار – کلینیک کسب و کار به همت شهرداری تهران در مناطق ۲۲ گانه تهران

  • انجمن استراتژیک ایران
  • انجمن نگهداری و تعمیرات ایران
  • انجمن بهره وری ایران
  • انجمن حسابداری ایران
  • انجمن روابط عمومی ایران
  • انجمن آموزش عالی ایران
  • انجمن آموزش ایران
  • انجمن ترویج علم ایران
  • مشاور و عضویت در انجمن ها
  • مشاورارشد بازاریابی سیاسی
  • مشاور ارشد انجمن ها و مراکز خیریه متعدد
  • مشاور ارشد انجمن های ورزشی
  • مشاور ارشد انجمن نساجی استان
  • مشاور انجمن عمده میدان میوه وتره بار استانی
  • مشاور انجمن خرده فروشی
  • مشاور شرکت های خدماتی تولیدی و معدنی و بازرگانی
  • دوره ها وگواهینامه های رسمی:
  • خلبان دارای گواهینامه هنگ گلایدر از آمریکا
  • خلبان اسبق دارای گواهینامه پرواز از سازمان هواپیمائی کشوری و همچنین دبیر اسبق ورزشهای هوائی
  • گواهینامه SIYB از دانشگاه تهران – مدرس کارآفرینی
  • گواهینامه انجمن مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه اروپا و آسیا
  • گواهینامه CRM
  • گواهینامه CEM
  • گواهینامه MBA از انجمن استراتژیک ایران
  • گواهینامه DBA
  • دوره مدیریت منابع انسانی (Human Resources)
  • دوره های تخصصی مدیریت بازرگانی ویژه ی مدیران Commercial Management
  • دوره های تخصصی مدیریت بازاریابی و مدیریت فروش
  • دوره مهندسی فروش – دبی ۲۰۰۵
  • بازاریابی و مدیریت فروش (Marketing)  ترکیه ۲۰۰۹
  • دوره تخصصی قیمت گذاری
  • دوره ی تخصصی بازاریابی استراتژیک
  • دوره ی تخصصی مدیریت توزیع و پخش
  • دوره ی ساخت و مدیریت برند
  • تکنیک های مشتری مداری و مشتری محوری
  • دوره تحقیقات بازاریابی به صورت تئوری و عملی و پروژه ای
  • دوره ی قراردادهای بین المللی
  • دوره ی تخصصی اصول، فنون مذاکره .پروفسور مسعود حیدری
  • دوره اصول و فنون تبلیغات با رویکرد برندسازی
  • دوره ی تئوری ها و اصول تجارت مقدماتی و پیشرفته
  • دوره ی تجارت الکترونیک
  • دوره ی امور گمرکی و ترخیص کالا
  • دوره ی مدیریت خرید و سفارشات خارجی
  • دوره ی کارآفرینی و مدیریت کسب و کار موفق
  • گواهینامه مبانی حقوقی فهرست بها
  • گواهینامه پدافند غیر عامل از ایزایران
  • گواهینامه مدیریت بحران از ایزایران
  • گواهینامه خلبانی از سازمان هواپیمایی کشوری
  • گواهینامه مدیریت و رهبری
  • گواهینامه pbl از msa سوئیس (Professional body language )
  • اصول و فنون مذاکره مرکز اموزش اطاق بازرگانی تهران
  • ارتباطات غیرکلامی زبان بدن مرکز اموزش اطاق بازرگانی تهران
  • آموزش اصول و فنون مذاکره بصورت حرفه ای زبان بدن از سال ۱۳۷۶ لغایت تاکنون
  • اصول ارتباط موثر و ارتباطات غیر کلامی از سال ۱۳۷۶ لغایت تاکنون
  • مبتکر و برگزار کننده دوره قوانین و مقررات کسب و کار در ایران به صورت تخصصی
  • مبتکر و برگزار کننده مهندسی قراردادها ی کسب و کار در ایران بصورت تخصصی
  • مبتکر و برگزار کننده دوره اصول و فنون اداره حرفه ای جلسات
  • مبتکر و برگزار کننده دوره اصول و فنون دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری
  • اولین مبتکر و برگزار کننده دوره اصول و فنون مدیریت پیشرفته ارتباطات
  • مدیر کیلینیک های کسب و کار در مناطق ۲۲ گانه تهران
  • مشاور طرح بزرگ خانه ی پرورش اندام ایرانیان
  • دبیر کمیته ورزشهای هوایی استانی
  • مشاور هیات انجمن های ورزشی استانی۱۳۸۸
  • مشاور تیم پرورش اندام استانی۱۳۹۲
  • فن دفاع حرفه ای برای وکلای دادگستری برای اولین بار در ایران از ۱۳۸۹ لغایت تا کنون
  • فنون دفاع حرفه ای برای کار آفرینان و کار فرمایان برای اولین بار از ۱۳۸۶ لغایت تاکنون
  • مدیریت پیشرفته ویژه صرافیهای کشور
  • مدیریت پیشرفته ویژه اصناف کشور
  • اخلاق حرفه ای مدیران و کارافرینان
  • مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی
  • مدیریت رهبری و پیشرفته
  • مدیریت پیشرفته ورزشی
  • مجموعه قوانین کسب و کارویژه کارآفرینان
  • مذاکره وتحلیل رفتار متقابل
  • تمام دوره های فوق با اهداء گواهی رسمی و مورد تائید کارکنان دولت خواهد بود
  • مجمع عالی نخبگان
  • عناوین برخی دوره های برگزار شده :
  • ارتباطات  موثر
  • ارتباطات کلامی و غیرکلامی (زبان بدن)
  • اصول وفنون تخصصی مصاحبه و استخدام شغلی
  • مهارتهای پیشرفته مدیریت و رهبری
  • مهارتهای مدیریتتی برای مدیران میانی
  • مهارتهای مدیریتی برای مدیران ارشد
  • تکنیکهای پیشرفته حل مسئله در کسب و کار
  • انگیزش با رویکرد تکریم  ارباب رجوع ویژه حراست
  • تکریم ارباب رجوع با رویکرد انگیزش
  • انگیزش با رویکرد تکریم  ارباب رجوع ویژه مدیران
  • اصول و فنون پیشرفته دفاع وزبان بدن برای وکلای محترم دادگستری
  • اصول و فنون پیشرفته دفاع و زبان بدن برای دانشجویان و کارشناسان  و سردفتران محترم دادگستری
  • اصول و فنون حرفه ای اداره حرفه ای جلسات
  • دوره ارتباطات موثر ( زبان بدن و مذاکره و فن بیان)
  • مذاکرات تجاری و زبان بدن مقدماتی و پیشرفته
  • فنون دفاع حرفه ای مدیران و کارافرینان
  • اصول و فنون حرفه ای اداره جلسات
  • مدیریت پیشرفته ورزشی ( دانشگاه تهران)
  • مدیریت پیشرفته ویژه اتحادیه صنف عمده میدان میوه و تره بار
  • مدیریت پیشرفته ویژه انجمن نساجی
  • مدیریت پیشرفته ویژه هتلداری
  • مدیریت پیشرفته ویژه صنعت ساختمان کشور
  • مدیریت پیشرفته ویژه صرافیهای کشور
  • مدیریت عالی بیمارستانها و مراکزبهداشتی و درمانی کشور
  • مثبت اندیشی و ایجاد انگیزش برای سازمانهای پیشرو
  • نقش حجاب بر حفظ حریم خانواده و ارتباطات
  • اصول پیشرفته ارتباط تلفنی
  • کسب و کار و کارآفرینی
  • قوانین و مقررات کسب و کار
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت ورهبری نوین
  • تفکرسیستمی
  • مهارت های عمومی مدیریت
  • خلاقیت در سازمان ها
  • مدیریت تعارض و کاربرد آن
  • اصول و مبانی مدیریت
  • بازاریابی و فروش
  • اصول بازاریابی حرفه ای
  • دوره تربیت فروشنده حرفه ای
  • دوره مدیریت عالی فروشگاهی
  • دوره مقدماتی و پیشرفته کسب و کار
  • مهارت های عمومی مدیریت
  • فن بیان و اداب سخنرانی برای مدیران
  • اخلاق حرفه ای
  • دوره هایی که تاکنون اجرا نموده ام
  • کارآفرینی شهرداری تهران
  • مدیریت منباع انسانی سازمان خصوصی سازی
  • تفکر سیستمی شرکت شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک
  • روشهای فروش موثر شرکت های خصوصی عضو انجمن داروسازان کشور
  • ارتباطات موثر شرکت های خصوصی عضو انجمن داروسازان کشور
  • فروشنده حرفه ای شرکت های لیزینگ خودرو در تهران و شهرستانها
  • ارتباطات موثر شرکتهای متعدد خدماتی و بازرگانی تهران
  • فروشنده حرفه ای سرای ابر یشم گلستان فرش ایران و نمایندگیهای فروش فرش ماشینی
  • بازاریابی و فروش مرکزآموزش انجمن مدیران و کارآفرینان حرفه ای اتحادیه اروپا و آسیا
  • مرکز آموزش اطاق بازرگانی تهران دوره مدیریت زمان موثر با رویکرد بهره وری
  • شهرداری منطقه ده تهران سراهای محله – ارتباطات موثر و مذاکره با رویکرد کارافرینی
  • شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ایران اصول ارتباطات موثر و مذاکرات حرفه ای
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای و ارتباط موثر- مشهد مقدس
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای و ارتباط موثر- تبریز
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای و ارتباط موثر-اندیمشک
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای و ارتباط موثر – اهواز
  • اصول و فنون مذاکره حرفه ای و ارتباط موثر-اصفهان
  • سمینار اصول کارافرینی حرفه ای – ابادان
  • سمینار اصول کارافرینی حرفه ای – شهرداری تهران
  • سمینار اصول کارافرینی حرفه ای – شهرداری اصفهان
  • سمینار اصول کارافرینی حرفه ای – رشت
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – سازمان تاکسی رانی
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – شرکتهای خصوصی
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – مجتمع متخصصین
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – ۲۲ مناطقه شهرداری تهران
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – دانشگاه تهران
  • آشنایی با قوانین کار و امور اجتماعی و بیمه های خصوصی و دولتی – مجتمع فنی
  • اصول و فنون پیشرفته سخنرانی و تکنیکهای جدیدتاثیرگذاری
  • تکنیکها و روشهای مدیریت تغییر – با رویکرد تکنیکهای فردی
  • چالشهای هفتگانه تحول ویژگیهای سازمانهای موفق
  • مهارتهای رهبری اثر گذار در سازمانهای متعالی
  • فنون حرفه ای اداره و رهبری جلسات براساس الگوی دانشگاه هاروارد
  • اصول تفکر دفاع حرفه ای ویژه مشاورین حقوقی
  • اصول تفکر ، تصمیم گیری و برنامه ریزی استراتژیک شرکتهای خصوصی
  • خلاقیت و نوآوری فردی و سازمانی شرکتهای خدماتی
  • تعارض ، تضاد و جایگاه آن در سازمان شرکتهای خصوصی
  • تکنیکهای پیشرفته در کار های تیمی با نگرش تفکر سیستمی شرکتهای خصوصی
  • تکنیکهای افزایش انگیزش منابع انسانی و توانمندسازی سازمانی
  • تکنیکهای افزایش انگیزش منابع انسانی و توانمندسازی سازمانی
  • هوش هیجانی و راههای بکارگیری آن در فرایند مدیریت و رهبری
  • دوره تخصصی رزلینس بصورت تخصصی برای اولین بار در ایران برای شرکت تعاونی معاونت راهبردی ریاست جمهوری
  • شرکت تعاونی کارکنان معاونت راهبردی ریاست جمهوری
  • مذاکره و ارتباطات موثر شرکت بیمه رازی
  • فنون دفاع حرفه ای برای کارشناسان حقوقی بانک کشاورزی کل کشور
  • اصول و فنون حرفه ای اداره جلسات بانک رفاه کارگران تهران
  • دروه تخصصی RFP نویسی بانک ملت تهران
  • مدیرت فروش و بارازیابی برای مدیران فروش شرکت بیمه رازی
  • مدیریت فروش و بازاریابی سرای ابریشم گلستان فرش ایران
  • مدیریت تعارض برای کانون مدیریت و مهندسی ایران و شرکتهای خصوص
  • مدیریت تعارض ویژه مدیران ارشد منطقه ویژه پارس جنوبی
  • مدیریت تعارض ویژه مدیران ارشد بنیاد رشد و توسعه پایدار اقتصادی و فرهنگی
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت راه کارخدمت ماهشهر۱۳۷۶
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن ستاد شرکت گاز تهران
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت امداد نیروگستر ۱۳۷۶
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت تولیدات سقف یزد۱۳۷۷
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت فراسوی کارو خدمت ۱۳۷۸
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت نفت فلات قاره جزیره سیری۱۳۹۰
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای هفته نامه نور
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت راه کارخدمت بندر امام خمینی۱۳۷۸
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت میهن
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه آرامش
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه صبح ایرانیان
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه زیبائی
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای روزنامه مزایده و مناقصه
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه کدبانو
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شهرداری تهران و مناطق ۲۲گانه
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه کار و تلاش
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه نگاه کویر
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای ماهنامه کلبه
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای شرکت فراسوی کارو خدمت
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن برای دانشگاه تبریز
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن مدیران ارشد آبفا
  • دوره اصول و فنون مذاکره دانشگاه هلال احمر
  • دوره اصول و فنون مذاکره دانشگاه الزهرا و وزارت علوم تحقیقات و فن آوری
  • دوره اصول و فنون مذاکره و زبان بدن مجتمع فنی علوی
  • دوره فروشنده حرفه ای برای مجتمع بزرگ سرای ابریشم برندهای برتر فرش ایران
  • دوره تکنیکهای حل مسئله و خلاقیت برای شرکتهای خصوصی متعدد
  • دوره تکنیکهای خلاقیت و آشنائی با هوش هیجانی دانشگاه گرگان
  • دوره تکنیکهای حل مسئله و خلاقیت سازمان هدفمندی رایانه ها
  • دوره موفقیت فردی و سازمانی سازمان توسعه برق ایران
  • دوره سردفتران و مسئولین دفاترسازمان هلال احمر تهران
  • آموزش اصول وفنون مذاکره و زبان بدن برای مدیران فروت
  • آموزش اصول وفنون مذاکره و زبان بدن برای مدیران برند پاندا
  • آموزش اصول وفنون مذاکره و زبان بدن برای مدیران برند طبیعت
  • کارگاه اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ویزه شرکتهای مسافربری (برون شهری و درون شهری و ….
  • کارگاه اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ویژه اژانسهای هواپیمایی در تهران قم و مشهد و کیش و شیراز و اصفهان و……
  • کارگاه اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ویژه اژانسهای املاک و مستقلات در تهران و قم و مشهد کیش و اصفهان و …
  • کارگاه اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ویژه شرکتهای تولیدی پوشاک
  • شرکتهایی که تاکنون با آنها افتخار همکاری داشته ام :
  • بانک کشاورزی
  • بانک رفاه کارگران
  • بانک ملت
  • بانک سامان
  •  همراه اول
  • پالایشگاه پنجم پارس چنوبی
  • پالایشگاه تهران
  • پالایشگاه اصفهان
  • شرکت خط لوله ومخابرات
  • گروه بزرگ مگفا
  • شرکت بیمه رازی
  • شرکت بیمه ایران
  • شرکت بیمه سرمد
  • شرکت بیمه پارسیان
  • شرکت پاسارگاد
  • بنیاد مستضعفان وجانبازان
  • وزارت نفت
  • شرکت خط لوله ومخابرات
  • شرکت باریج اسانس
  • بنیاد شهید
  • شهرداری تهران راه اندازی و استقرار کلینیک کسب و کار در ۲۲ منطقه تهران
  • سازمان حلال احمر تهران
  • کمیته امداد امام خمینی کرمان
  • شرکت ها و نمایندگی های شرکت های بیمه خصوصی
  • نمایندگی های شرکت بیمه پارسیان
  • نمایندگی های شرکت بیمه کارافرین
  • نمایندگی های شرکت بیمه آسیا
  • نمایندگی های شرکت بیمه البرز
  • ستاد مشترک نیروهای مسلح ارتش-بسیج سپاه پاسداران
  • شرکت داروگر – شهرک شیمیایی رازی
  • انجمن حقوقی کرمان – دانشگاه باهنر
  • موسسه علوم وفنون عددی ایران ( دانشگاه تهران)
  • مجتمع فنی علوی همکاری
  • همایش بزرگ بازاریابی و ابزارهای مالی
  • همایش تخصصی حقوق تخصصی برند
  • همایش ملی مدیریت و مهندسی تولید
  • فن دفاع حرفه ای برای و کلای دادگستری و مشاورین حقوقی دانشگاه تبریز
  • فرهنگسرا و سراهای محله های مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • معاونت اجتماعی شهرداری تهران
  • شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران بزرگ
  • فرهنگسراهای شهرداری اصفهان
  • کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • شرکت ملی پخش فراورده های نفتی
  • سازمان خصوصی سازی
  • سازمان حفظ محیط زیست تهران
  • سازمان ورزش و جوانان تهران بزرگ
  • کمیته امداد امام خمینی
  • خیریه ها و مراکز بازپروری
  • موسسه راه کار خدمت
  • شرکت امداد نیرو گستر
  • شرکت راه و کار خدمت
  • شرکت فراسوی کار و خدمت جی
  • موسسه راه و کار
  • موسسه راه یابی صنعت و فولاد و معدن
  • شرکت فیلم سازی طنین اسپادانا
  • شرکت ساختمانی اسپادانا
  • موسسه اموزشی تبلیغاتی دانش کرج
  • انتشارات هوشمند تدبیر
  • انتشارات صداقت
  • انجمن نساجی استان
  • انجمن بهره وری
  • انجمن حسابداری
  • انجمن نت ایران
  • انجمن اموزش عالی ایران
  • شرکت ساختمانی کارا
  • شرکت کنترل علوم و فنون عددی ایران
  • شرکت خط لوله و مخابرات مازندران
  • شرکت توزیع برق کرمان
  • کارگزاری بانک سامان
  • شرکت توزیع برق بوشهر
  • شرکت خط لوله و مخابرات اراک
  • شرکت توزیع برق اصفهان
  • شرکت همراه اول (ویژه مدیران)
  • شرکت خط لوله و مخابرات اصفهان
  • شرکت توزیع برق استان البرز
  • ازانسهای املاک و مستقلات در تهران مشهد اصفهان شیراز و کیش رشت و ساری و….

 

 

کارگاه اموزشی جانشین پروری

  • بنیادشهید تهران ستاد
  • ریاست محترم استانی بنیادشهید سراسری
  • سازمان برنامه و بودجه
  • شرکت های خدماتی و بازرگانی
  • شرکت های بازرگانی
  • اصناف مختلف

 

کارگاه اموزشی مدیریت سبز

  • مدیریت سبز شهرداری تهران
  • مدیریت سبز سازمان برنامه و بودجه
  • مدیریت سبز شرکتهای خدماتی
  • کارگاه مدیریت سبز به روش نوین استارتاپها و لین استارتاپها دانشگاه کارافرینی دانشگاه تهران

شرکتهای نفت گاز و پتروشیمی و صنایع شیمیایی

  • پالایشگاه تهران
  • پالایشگاه اصفهان
  • پالایشگاه ۱تا ۶ پارس جنوبی
  • شرکت پخش فراوردهای نفتی ستاد تهران
  • شرکت خط لوله و مخابرات ستاد تهران
  • پتروشیمی اریا ساسول
  • پتروشیمی لاله
  • پتروشیمی زاگرس
  • پتروشیمی عسلویه
  • پتروشیمی رجالی
  • پتروشیمی جم
  • پتروشیمی امام خمینی
  • پتروشیمی شازند
  • پتروشیمی مکران
  • تروشیمی مهاباد
  • شرکت نفت فلات قاره
  • شرکت نفت فلات قاره جزیره سیری
  • شرکت خط لوله و مخابرات استان خوزستان
  • شرکت خط لوله و مخابرات استان مرکزی
  • شرکت خط لوله و مخابرات استان اصفهان
  • شرکت پخش فراوردهای نفتی اصفهان
  • شرکت پخش فراوردهای نفتی شیراز
  • شرکت خط لوله و مخابرات

شرکت  های اب و برق

  • دانشکده توانیر
  • شرکت اب
  • شرکت اب و نیرو
  • شرکت اب تهران بزرگ
  • شرکت اب استان اصفهان
  • شرکت اب استان یزد
  • شرکت آب استان کرمان
  • شرکت اب استان سیستان
  • شرکت آب استان قزوین
  • شرکت برق تهران بزرگ
  • شرکت برق استان اصفهان
  • شرکت برق استان کرمان
  • شرکت برق استان یزد

 

 

شرکت های گاز و صنایع وابسته

  • شرکت گاز تهران
  • شرکت گاز استان اصفهان
  • شرکت گاز استان فارس
  • شرکت گاز یاسوج

شرکتهای تولید کننده سیمان و صنایع وابسته

  • انجمن تولید کنندگان سیمان
  • شرکت سیمان تهران
  • شرکت سیمان ابیک
  • شرکت سیمان بهبهان

شرکتهای فولاد و صنایع وابسته

  • شرکت ذوب اهن اصفهان
  • شرکت فولاد مبارکه
  • شرکت فولاد الیازی
  • شرکت فولاد خوزستان
  • شرکت فولاد اکسین
  • شرکت فولاد الیازی یزد
  • شرکت گلگهر سیرجان
  • شرکت مس سرچشمه
  • شرکت فولاد اهواز

 

کارگاه های متمرکز که همه ساله برگزار می شود

 

  • مهارتهای کلیدی مدیریتی
  • مهارتهای کلیدی مدیریت و رهبری
  • بازیار یابی فروش و برندسازی تخصصی
  • تربیت مدرس مذاکره و زبان بدن از سال ۱۳۸۷
  • کارگاه مجموعه قوانین و مقررات کسب و کار از سال ۱۳۷۶
  • فن دفاع حرفه ای وکلا و ماوران حقوقی از سال ۱۳۸۹
  • کارگاه اصول و فنون مذاکره از سال ۱۳۷۶
  • کارگاه پیشرفته زبان بدن و ارتباطات موثر۱۳۷۶
  • دوره اموزشی زبان بدن حرفه ای از سال ۱۳۷۶
  • کارگاه پیشرفته mba  و  dba از سال ۱۳۸۹
  • کارگاه حرفه ای مذاکره و زبان بدن از سال ۱۳۷۶

 

مازیار میر مشاور و تحلیلگر

Mazyar Mir professional consultant and analyst

برای ثبت نام، مشاوره، مشاوره تبلیغاتی، و یا شرکت در کلاس های مدیریت و رهبری پیشرفته با رویکرد مدیریت سبز و دریافت گواهینامه و تندیس از انجمن بازاریابی برند و تبلیغات اتحادیه اروپا با ما در پل های ارتباطی تماس با ما همراه باشید.

نویسنده : مدیر
روغن حل شونده

منبع : روغن حل شونده

روغن حل شونده

کاربردهای روغن حل شونده

از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.
آب صابون تراشکاری محصولی می باشد که در آب حل می شود ، این محصول یک نوع امولسیون روغن در آب می باشد که با ایجاد شرایط صابونی امور تراشکاری و برشکاری را راحتتر می نماید.

به طور کل در تمامی عملیات ماشین کاری از قبیل: تراشکاری ، فرزکاری ، سوراخ کاری ، برش کاری ، سنگ زنی و پروفیل سازی ، حرارت ناشی از اصطحکاک ابزار با قطعه کار موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده که با استفاده از سیالات خنک کننده و صابونی تا حد زیادی قابل جلوگیری میباشد.
لازم به ذکراست که به وجود آمدن شرایط صابونی در این امولوسیون ها وظیفه شویندگی و براده برداری مناسب در حین عملیات ماشین کاری را بر عهده خواهد داشت.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
عدم انتخاب صحیح روغن حل شونده با توجه به آلیاژ و نوع ماشینکاری - دوفاز شدن محصول - رعایت نکردن نسبت ترکیب روغن در آب با توجه به آلیاژ و شرایط ماشین کاری

مزایای روغن حل شونده

خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
خاصیت ضد کف
قابلیت روان کنندگی عالی
تشکیل امولسیون پایدار
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
امولسیونی پایدار
خاصیت روان کنندگی عالی
خاصیت ممانعت از خوردگی

شرکت صنایع شیمیایی دلفین با سالها تجربه و تخصص در زمینه ی ساخت ، تولید و فروش کولانت تراش ، روغن آب صابون تراشکاری ، روغن های حل شونده و انواع روان کارهای صنعتی مطابق استانداردهای روز جهت کسب سود متوازن ، همسو با مصالح و منافع ملی تاسیس شد .

نویسنده : مدیر